6 תשובות
טראומות
גירויים חיצוניים, דופמין מלאכותי, שיעמום, מלחמות. יק המון דברים שבדור הנוכחי מגבירים הפרעות נפשיות
שואל השאלה:
ספציפית בחודש הזה כל אלו שהיו בעלייה נפשית התדרדרו
אנונימי
אה, ובתור אחד שעובד בבריאות הנפש.
גם סמים הוא גורם מרכזי.
יש אפקט המראה
ויכול להיות שבחודש האחרון הרגשת קצת בדאון וזה גרם לך פתאום לראות את כל האנשים האחרים שגם ככה...

בגדול בלי קשר לחודש הזה ספציפי
אנשים היום מאוד מדוכאים לא בגלל ממשל לדעתי אלא בגלל נרטיב שהחברה יצרה
גבר חייב להיות חסין וחזק. אישה חייבת להיות ברבי ויפה וכזאת וכזאת

ברשתות תמיד רואים את מה שאין לך ויש לאחרים .
חרדות על מצבים נפשיים שאנשים לא מרגישים יעוד בחיים. והחיים שלהם הגי משעממים ולא טובים וכו'

זה נושא עצוב וכל אחד צריך להיות חזק בביטחון עצמי בדור הזה :)
אין הוכחה שיש תוכנית ממשלתית שמטרתה לגרום לצעירים להתדרדר נפשית.
בשנים האחרונות יש יותר לחץ, חוסר ודאות וחשיפה בלתי פוסקת לרשתות ולחדשות.
גם יותר אנשים מדברים בגלוי על קשיים נפשיים, ולכן זה נראה נפוץ יותר.
תחושת הבדידות וההשוואה לאחרים יכולה להחמיר את המצב אצל רבים.
כנראה שמדובר בשילוב של גורמים חברתיים ואישיים, ולא בסיבה אחת.