התחברות
הרשמה
זה רק אצלי או שתמיד שאני מדברת עם אנשים אני חוזרת על המילים בראש ולפעמים גם בשפתיים
ואחרי זה אומרים לי למה את חוזרת על המילים בשפתיים
אומרים לי את זה מלא רק רציתי לדעת אם זה לא רק אצלי
10 ביוני 2026, 17:15
דיבור
קול
מים
מחשבות
תשובה אחת
גם אני ככה
.
.Ryomen Sukuna
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
לא טוב לאנשים שאני מדברת ולא טוב לאנשים מאני לא מדברת
יש לי קטעים שאני לא מדברת בכבוד לאנשים ולא מדברת יפה ..איך משתנים
זה רשע שאני מדברת עם אנשים שמתחילים איתי באינסטגרם למרות שאני יודעת שאני לא רוצה אותם?
רק אמא שלי כל פעם שאני עם הטלפון היא חושבת שאני מדברת עם אנשים זרים?
זה רק אצלי או שתמיד בשעות הערב סטיפס מתחיל להיות איטי ?כאילו שאני - המשך למטה
זה בסדר שתמיד שאני מדברת עם אנשים בני 30 אני מדברת אליהם כמו שאני מדברת עם בני 40,50+?
אם אני מדברת עם אנשים דמיוניים זה נחשב שאני מדברת לעצמי או שלא?
עד כמה זה מוזר שאני מדברת עם אנשים שאני בכלל לא מכירה באנסטגרם ?
רק אני שאני מכירה אנשים חדשים באינטרנא אני מתחילה ללכת בכל הבית בזמן שאני מדברת איתם?
כל פעם שאני מדברת בvoice chat במשחקים אנשים חושבים שאני ילד קטן (כנסו)
יש שני אנשים בחול שאני מדברת איתם והם לא יודעים שאני מישראל