13 תשובות
תנסי
תתקשרי למשטרה
כן תנסי להתקשר
תעדכני אותנו מה איתך❤
כן תתקשרי
לא יודע מה המרחק שלך מהבית אבל אולי הגיוני להזמין מונית ולהגיד לו שתשלמי כשתגיעי הביתה.
שואל השאלה:
אני בדרך לירושלים אבל גרה בשטחים
אנונימית
שמעי זה מסוג המקרים בהם ההורים שלי היו אומרים לי להתקשר אליהם ושהם יבואו לאסוף אותי.
כן תתקשרי מהר. אם את קטינה אז בכלל זה מעלה את הסיכויים שיבואו לעזור לך. אבל הדבר הראשון שיעשו זה ליצור קשר עם ההורים שלך לדעתי. למה שלא תתקשרי להורים שלך בעצמך?

עריכה: מירושלים לשטחים זה רחוק מאוד. הם מקסימום ישמרו עלייך בתחנת משטרה עד שההורים שלך יגיעו. לא עשית שום דבר רע. הכל בסדר.
להתקשר להורים קודם ואז משטרה
שואל השאלה:
אני לא יכולה להתקשר להורים הם יהרגו אותי וסוףסוך יש לנו מערכת יחסים טובה..
ואני לא קטינה
אנונימית
תשמעי.. זה יכול להיגמר בלי כל הבלגן הזה. יש אוטובוס ב-1? סבבה אז תחכי. לא סוף העולם, נכון? תמצאי מקום נורמלי לחכות בו לא רחוק מהתחנה. (אלא אם זו תחנה מרכזית ואז סבבה פשוט תחכי שם בכיף). וזהו ותסעי הביתה. יש לך כסף נכון? אם לא, תבקשי מאנשים. עם כמה שזה מביך קצת, אנשים פשוט נותנים.
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימית
באהבה. תשמרי על עצמך. את מייצרת היום עוד זיכרון שתוכלי לספר עליו אחר כך :)
התחברות ל