3 תשובות
תצאיי יהיה לך נדיר ובטח גם תכירי חברים שם
לכי על זה, למה לא? גם אם יהיו כאלו שבאים עם חבר או שניים המטרה של הטיול היא להכיר וזה ממש לא מוזר להגיע לבד, יהיה לך נחמד מאוד
וואי אני ממש רוצה לצאת גם לטיול של התנועה הזאת!!! אני רוצה לצאת עם חברה לטיול של כמה ימים ביולי אבל אני לא יודעת אם חייב לעשות היכרות לפני או לא
זה נשמע אחד הכיפיים אני ממש מתרגשת, תעשי את זה!!
איזה קטע
התחברות ל