8 תשובות
לא נורא זה בסדר עם פתחת והשפרצת פעם אחת. פשוט תחזירי אותו לתוך הקופסה שלו ותנקי אותו טוב שלא יהיו טביעות אצבעות וזהו (:
את יכולה להחליף כם חברה שאולי אוהבת אותו^^
שואל השאלה:
כבר פתחתי אותו
אפשר להחליף מה הבעיה?
ואל תקני דברים מלחץ פעם הבאה, חבל
לא נורא, תסגרי אותו אם לא קרעת את החבילה ותגידי שלא אהבת אותו..
תתני אותו לחברה או סתם למישהי שתאהב אותו, ככה שהוא לא יתבזבז סתם.
כעיקרון בושם נועד לבני או בנות המין השני ולא לנו המתבשמים, כך שתשאלי בנים איך הבושם ואם הם אוהבים תשתמשי בו
באותו הנושא: