6 תשובות
משתתף בצערכם.
השבעה עצמה צריכה להתקיים בביתה.
שלא נדע עוד צער: (
שואל השאלה:
ואם היא גרה אצלנו בתקופה האחרונה? זאת אומרת בחודשיים-שלוש האחרונים.. גם אז זה צריך להיות בבית שלה?
אנונימית
לא
+-+
היא צריכה להיות בבית כנסת
לא. שלא תדעו עוד צער 3>