3 תשובות
אני עשיתי החלקה יפנית והיא ממש טובה, היא עולה בסביבות 1000-1500 תלןי בסוג שיער
שואל השאלה:
פאק למה כזה יקקר?
פאק למה כזה יקקר?
אני עשיתי יפנית והיא טובה זה תלוי באורך השיער אבל בעיקרון זה 1500
באותו הנושא: