4 תשובות
תבואי בלי
אנונימי
אל תבואי אם איפור בכלל
אל תבואי אם איפור בעיניים, הכל סתם ימרח לך.. קרה לי שנשברו לי המשקפיים והייתי צריכה לשים עדשות כי לא הייתה ברירה אז כל האיפור ממש נמרח לי בחנות.. מאז המקרה הזה אני שמה רק עדשות.. ^_^