2 תשובות
שואל השאלה:
אני לא מדברת על צהוריים, אני מדברת על ארוחת ביניים זאת שבאה אחרי הארוחת צהוריים..
אני לא מדברת על צהוריים, אני מדברת על ארוחת ביניים זאת שבאה אחרי הארוחת צהוריים..
השואלת
זה בסדר בבוקר אבל עדיף בצוהריים משהו אחר נגיד ספגטי עם איזה שניצל או משהו כזה שישבע אותך..
באותו הנושא: