8 תשובות
כי כל כך הרבה שנים הם האמינו בזה. המון שנים. ועכשיו שסיפרו להם את האמת, קשה להם לקבל את זה והם מעדיפים להישאר בעמדה היותר נוחה שלהם, שזה להאשים אותנו
ליהודים הייתה אפשרת לבחור מי ינצל גנב אחד או ישו אז היהודים בחרו תגנב
הם לא מאשימים
אלו היו הקומונסטיםd:
בואנה מאיפה אתם מביאים את התשובות האלה? אין לכם שום ידע בהיסטוריה? חח
יהודה איש קריות (שהיה יהודי) הלשין לרומאים על זה שישו (שגם הוא היה יהודי) "עושה צרות" יעני הוא הציק לכהנים כי הוא חשב שהדרכים שלהם לעבוד את אלוהים שונות מאיך שצריך באמת. ולרומאים לא היה כוח למריבות בשטחים שלהם אז הם פתרו את הבעיה הזאת כמו שהם פתרו את כל הבעיות שלהם. הם תלו את ישו.
קאפיש?
אנונימי
זה ממש לא אחת הסיבות קאפיש
אנונימי
טוב, עם זה עוזר לך לחשוב כך
:)
חחח זה עובדות מה הקשר עוזר לחשוב ככה
אנונימי
חבר בהיסטוריה קשה לקבוע עובדות בגלל שאין עדי ראיה התאיורים לא תמיד נכון ובעיקר בגלל המשתנים! אז אחד הסיבות הם מה שאני אמרתי (שחושבים)
ואחד הסיבות הוא מה שאתה אמרתה וכמון שיש עוד סיבות אבל קשה מאוד לקבוע דברים שקראו לפני 2000 שנה..
שוב אם הייתה לומד משהו הייתה יודע
קפיש?!