4 תשובות
נדר ושבועה זה אותו דבר. והבטחה גם יכולה להיות מופרת. בגלל זה לא נודרים נדר, ולא מבטיחים כלום.
הכל עם אותה משמעות, אבל אם את נודרת את חייבת לקים. ואם את נשבעת אוו מבטיחה את גם חייבת לקיים אבל את יכולה להפר את זה בעצמך. ונדר לא..
זה כל אחד איך שמאמינים, יש כאלה שרק מבטיחים כי הם אומרים שאסור להישבע ויש כאלה שרק נשבעים כי הם אומרים שאסור לנדור..
כלום זה אותה משמעות