התחברות
הרשמה
בבוקר עשיתי בדיקות דם וממש ממש כואבת לי היד אבל לא נפוח או משהו.. מה אפשר לעשות שירגע את הכאב?
7 באוקטובר 2013, 21:37
כאבים
בריאות
ידיים
בדיקות
בדיקות דם
רפואה משלימה
תשובה אחת
לקחתתרופה נגד כאבים. בעיקרוןעם זה לא נפוח או משהו, אין סיבה לדאגה.
בכל מקרה עדיף לך לשאול את ההורים
ד
דמי לובאטו היא שלמות
באותו הנושא:
היי, היום בבוקר עשיתי בדיקת דם והיתעלפתי (ואני רזה כאילו), פעם מישהו שעשה בדיקת דם היתעלף אחרי זה? שבוע טוב!
הכאבים בבדיקת דם - שלום, האם בדיקת דם כואבת?
עשיתי בדיקות דם בבוקר 4 מבחנות ועדין עשיתי ריצה וכמעט התעלפתי אני בבית מה לעשות?
עשיתי הבוקר בדיקת דם, וכואב לי קצת הוריד, זה רגיל?
אם לא עשיתי שום בדיקות לצו ראשון כמה זמן ייקח לי לעשות את המשך בפירוט.
היום בבוקר עשיתי בדיקת דם ועד עכשיו כואב לי קצת במקום של הדקירה, מה לעשות?
עשיתי בדיקת דם בבוקר וכואב לי כשאני מיישרת את היד והורעד שלי ממש בולט ורחב. זה לא יכול להיגרם נזק נכון?
עשיתי היום בבוקר בדיקת דם ויש לי כאב ראש וסחרחורות ובחילה ואני פוחד להקיא מה לעשות?
בדיקת דם ושתן - עד איזה שעה ניתן להגיע בבוקר לעשות את הבדיקות בקופ"ח מכבי?
עשיתי גשר בשיניים וממש כואב לי מה אני יכולה לאכול?
ביום חמישי בבוקר עשיתי בדיקת דם.. (קצר וחשוב)