2 תשובות
תחכי יום יומיים אם עדיין יכאב לך לכו למיון ויבדקו לך את זה
אנונימית ... אני בת
תשמעי, קיבלת מכה.
יכול להיות שקרה שמה משהו בקרסול.
הכי עדיף שתחכי עד מחר ואם עדין יכאב לך תוכלי ללכת להיבדק אצל אוןרטופד (:
בהצלחה ♥
יכול להיות שקרה שמה משהו בקרסול.
הכי עדיף שתחכי עד מחר ואם עדין יכאב לך תוכלי ללכת להיבדק אצל אוןרטופד (:
בהצלחה ♥
באותו הנושא: