2 תשובות
למה להפסיק
שואל השאלה:
אני פשוט לא רוצה להתאהב בו כי אני יודעת שאין לי סיכוי ליהיות חברה שלו אלה רק ידידה.. אנחנו מדברים בינינו אבל בקושי.. ובקיצור אני ודעת שאין לי סיכוי
אנונימי