5 תשובות
שואל השאלה:
אני מפחדת לקבל מכשיר שמיעה וממשקפיים ועשינו את הבדיקה הזאת בבית ספר והאחות שלחה אותי עם פתר להורים ללכת לרופא ואני שיא הלחוצה כי אני יודעת שיש לי בעיה
אנונימי
אז מה? הם יטטפלו לך בבעיה, והכל יהיה טוב, אל תחשבי על זה (אפילו שזה יעשה לך רק טוב)
עברתי בדיקות עיניים זה רק בודק באיזו רמה את רואה... את מסתכלת מזוויות שונות על אותה תמונה (מרחוק ומקרוב ) ואז אומרים לך איזה שקפיים את צריכה.. (אבל היי, אל תתביישי ממשקפיים אוקיי?)
אין לך ממה להיות לחוצה עשיתי את שני הדברים האלה וזה לא מפחיד תנשמי ותשתי מים ^_____^
אם הכל טוב אצלך אז אין לך מהלהיות לחוצה, גם אם ישלך בעיה את לא צריכה לדאוג, זה רק יעזור שיגלו אותה:)
באותו הנושא: