התחברות
הרשמה
עם הייתם בבית ספר והייתי הורסת לכם תמחשב מה הייתם עושים
4 בנובמבר 2013, 20:47
משפחה
בתי ספר
איך לבחור
תשובה אחת
לוקחת אותך למקלט כדי שלא יראו אותי מרביצה לך._.
סתם סתם
הייתי מתווכחת איתך שתשלמי על המחשב:p
Malia
באותו הנושא:
אם הייתה עוברת לידכם בבית ספר ילדה עם שיער וורוד, איך הייתם מגיבים?
אם הייתם מוצאים כזה בבית הייתם רוצחים אותו?
יש בי ממש רצון להרס, רצון בלתי נשלט. אני הורסת הכל, קשרים עם חברים ומשפחה, אני הורסת את עצמי שותה מעשנת חותכת, נמשכת לזה
אם הייתם רואים ילדה לבד *תמיד* בבית ספר לא מבחירה, מה הייתם חושבים עליה?
תחשבו שאם עכשיו השביתה לא הייתה מבוטלת הייתם עכשיו בבית ישנים
בנות, הייתן יוצאות עם מישהו 1.60, אבל שהוא חתיך הורס?
מה הייתם עושים אם הייתם שבוע לבד בבית?
מה הייתם עושים אם אתם לבד בבית, נכנסים למקלחת ברגיל כזה, ופתאום הייתם רואים את זה?
רק אני מרגישה שהבית ספר "הורס לנו את החיים"?
בנות הייתן יוצאות עם חתיך הורס אבל עם אופי חרא?
אם הייתה לכם ילדה בשכבה ותמיד הייתם רואים מהחלון של הבית שלה שמרביצים לה בבית..