3 תשובות
שניהם אותו "רעל" של אפס קלוריות ואפס בריאות
זה לא כל כך משמין אבל זה לא בריא לגוף, יש בזה ממתיקים מחליפים שלא כדאי להכניס לגוף אלא אם כן יש לך סוכרת או בעיות עם הסוכר. בגלל זה המציאו את זה. לאנשים שלא יכולים לוותר על המתוק אבל אסור להם סוכר, אבל תכלס זה פחות בריא מסוכר אם את בריאה
אותו הדבר