התחברות
הרשמה
לכמה זמן תקף האגרה של התאוריה?
25 בנובמבר 2011, 22:33
תיאוריה לנהיגה
אגרה
פג תוקף
תשובה אחת
שנתיים
עברתי טסט
באותו הנושא:
צריך לשלם אגרה לתאוריה (47 ש"ח), או שצריך לשלם רק על מבחן התאוריה (62 ש"ח)?
כמה זמן לקח לכם ללמוד לתאוריה עברתם על הפעם הראשונה?
אחרי שעוברים טסט וצריך לשלם אגרה, איפה משלמים את האגרה הזאת?
במה הסיבה שמשתנה כל שנה תשלום האגרה לרכב טסט?
תוקף התאוריה לנהיגה - לכמה זמן התיאוריה מועילה? זאת אומרת אם עוברים תיאוריה, תוך כמה זמן מוכרחים להוציא רשיון?
לנהוג ללא טסט - אחרי ששילמתי את האגרה של הטסט כמה זמן אפשר לנהוג בלי טסט?
לכמה זמן תקף התופס ירוק והתאוריה?
תוקף מבחן התיאוריה לנהיגה - שלום, לכמה זמן תקפה התאוריה ברישיון הנהיגה? תודה.
דרכים לתשלום אגרת רישוין הנהיגה - האם אפשר לשלם את האגרה של הטסט לרישיון נהיגה, בדואר בכרטיס אשראי או שאפשרי רק במזומן?
עיקולים בשל אי תשלום אגרת טלויזיה - האם רשות השידור יכולה לעקל מטלטלין עקב אי תשלום האגרה?
גובה האגרה לטסט פנימי - כמה אגרה לטסט פנימי עולה?