4 תשובות
אני בתור בת אומרת לך שחבר צריך להעיר לחברה שלו כי זה סה"כ מתוך אהבה, אכפתיות ודאגה. שתשמור על הכבוד שלה, יש לה חבר, שתלך בצורה נורמלית ולא נסחפת. זה דוחה אותי שאני רואה דברים כאלה ושלבנים לא אכפת.
היא ממש לא הייתה יוצאת ככה מהבית!
כן זה מוגזם ומי בכלל מרשה לה ללכת למועדון בלעדיי?
אנונימי
הייתי שולח אותה הביתה להחליף בגדים. ואיך אתה נותן לה לצאת למועדון ביילעדיך?