8 תשובות
שמות יפים <3
איך רואים שאת ילדה בת 12.. תכף תגידי שאת תתחתני עם זאין מאליו או ג׳סטין ביבר או משהו...
תכלס, אם הייתי מכירה מישהו שהולך לקרוא לילדים שלו ככה הייתי חושבת שהוא ממש מושפע ומסכן.. כי זה שמות כאלה פלצנים שלא לדבר על זה שהם לא ישראלים בכלל..
אבל זאת רק הדעה שלי..
אבל זאת רק הדעה שלי..
אנונימי
נשמע יומרני..
חוץ מזה, אנחנו בישראל!
חוץ מזה, אנחנו בישראל!
שואל השאלה:
א. אני בת 16
ב. אני לא אוהבת את ג׳סטין ביבר או וואו די
ג. אני אמריקאית
ד. עוד חודש יש לי יומולדת ואני יהיה בת 17
נ. זה כל מה שישי לי להגיד בערך
א. אני בת 16
ב. אני לא אוהבת את ג׳סטין ביבר או וואו די
ג. אני אמריקאית
ד. עוד חודש יש לי יומולדת ואני יהיה בת 17
נ. זה כל מה שישי לי להגיד בערך
אנונימית
מה איכפת לך? את לא צריכה להוכיח לאף אחד באת כמה את או עוד כמה דברים.
שמות יפים! אני גם אוהבת שמות אמריקאים
שמות יפים! אני גם אוהבת שמות אמריקאים
איך הגעת מד׳ לנ׳ חחח
אמרת שאת בת 16 ואז שעוד חודש את בת 17..
את לא חכמה במיוחד...
אמרת שאת בת 16 ואז שעוד חודש את בת 17..
את לא חכמה במיוחד...
מכל הרשימה אהבתי רק את קלואי
אנונימי
באותו הנושא: