7 תשובות
סבבה כזה
ליאור
זה ממש טוב אני אוהבת גבוהים:)
אם אתה ממש רזה זה מכוער
אנונימית
אני לא ממש אוהבת..
גבוהים זה יפה אבל עד גבול מסויים..
אבל מה אכפת לך מה אחרים חושבים.. שכולם יקפצו.. גם אני חח
גבוהים זה יפה אבל עד גבול מסויים..
אבל מה אכפת לך מה אחרים חושבים.. שכולם יקפצו.. גם אני חח
להיות גבוה לגבר זה יפה, רוב הבחורות אוהבות גברים גבוהים
סבבה לגמרי.. ניראלי שרוב הבנות אוהבות גבוהים..
זה נחשב למעולה:)
באותו הנושא: