2 תשובות
אם הוא היה אומר שלום או נותן חיוך הייתי אומרת שלום או נותנת חיוך בחזרה.. אבל אם הוא לא אומר שלום אז מתעלמת..
אני הייתי מתעלמת או זורקת חיוך או משהו..
אנונימית