8 תשובות
אין לי אחים קטנים:d
אנונימי
יש לי אח שקוראים לו איתי ואני בחרתי לו תשם חיחי
משי קסם ים וצוף זה השמות שלנו במשפחה ואמאשלי ואבאשלי
אנונימי
איתי, אבא שלי בחר
אנונימי
רועי וליאם, ואת השם רועי ההורים שלי בחרו ואת השם ליאם אמא שלי בחרה מספר של שמות, שאיך שהיא פתחה את הספר ייצא את השם ליאם
יש לי קוראים לו רון אימא החורגת שלי בחרה לו את שם
אחות קטנה
קוראים לה אריאלה
אמא שלי בחרה.. אין לה טעם בשמות
שי ההורים שלי (בן)
שירי אני ואמא שלי (בת)
אנונימי