15 תשובות
את לא צריכה לרצות את זה, כאבי בטן זה דבר נורא וחום והקאות וכל זה, את לא צריכה לרצות את זה, את צריכה ללמוד, את צריכה ידע והשכלה. כן כן יופי תשימי לי מינוסים, אבל את לא רוצה לדעת איך לסבול כאבי בטן או להקיא כל הזמן או ללכת לשירותים ולהתקע שם שעות שלמות, זה סיוט. פשוט תגידי לה שאת לא רוצה ללכת ושאת לא לבוא לשם.
שואל השאלה:
אם אני רוצה יש סיבה. אני צריכה את זה יותר ממה שאני רוצה... זה דחווף לי מאווד
אם אני רוצה יש סיבה. אני צריכה את זה יותר ממה שאני רוצה... זה דחווף לי מאווד
אין שום סיבה, להיות חולה זה לא כיף גדול, השכלה שלך חשובה, יכול להיות שתהיה שם פעילות או יום כיף ואת עלולה להפסיד את זה, בשביל מה לך? אולי יהיה משהו שווה שם ואת תפסידי את זה? אולי לא יהיו לימודים וזה יבטל? כאבי בטן זה דבר נורא פשוט לא נוח, זה כמו שפטישים דופקים לך על הבטן והקאות בקושי אפשר לחיות עם זה, חום. יותר נורא, שלשושים. את יודעת איך כל הזמן ללכת לשירותים ולהיות שם שעות, ואז שוב ללכת? זה מעצבן, ולהיות חולה, ממש לא, תוציאי את זה מהמוח שלך, חולי זה לא משהו שכולם רוצים, את צריכה לרכוש ידע והשכלה, ואולי יהיה משהו כיף בבית הספר שאת עלולה להפסיד שם? אולי לא יהיו לימודים בכלל וזה יבטל?
שואל השאלה:
מחר זה היום הכי מעפן שיש כל השבוע. נשבעת שאני ממש אוהבת להיות חולה ואני מנסה להיות חולה. כל היום במיטה לא הולכים לבית ספר כולם ׳משרתים׳ אותך... אני אוהבת... אולי את לא אבל את לא יכולה להגיד אני גם לא. ביקשתי משהו, אם אין לך במה לעזור לי פשוט אל תנסי. תודה.
מחר זה היום הכי מעפן שיש כל השבוע. נשבעת שאני ממש אוהבת להיות חולה ואני מנסה להיות חולה. כל היום במיטה לא הולכים לבית ספר כולם ׳משרתים׳ אותך... אני אוהבת... אולי את לא אבל את לא יכולה להגיד אני גם לא. ביקשתי משהו, אם אין לך במה לעזור לי פשוט אל תנסי. תודה.
סליחה אבל, אם זה בשביל יחס אז תשכחי מזה. למה את חושבת ככה? בגלל מקצוע מסיום? או מורה? למה לאהוב להיות חולה? בגלל יחס? את רוצה שאנשים יתחייסו עליך? זה למה? מה תעשי כל היום בבית? מה? רק תשני ותתני לאנשים להיות המשתרתים שלך? את צריכה ללמוד. בלי תירוצים, תלכי ללמוד ותשכחי מלהיות חולה, זה לטובתך בלבד
שואל השאלה:
מה הקשר יחס?! עכשיו אל תבזבזי לי את הזמן וזהו. אם זה מה שאני רוצה זה מה שאני יעשה.
מה הקשר יחס?! עכשיו אל תבזבזי לי את הזמן וזהו. אם זה מה שאני רוצה זה מה שאני יעשה.
אני לא מבזבזת לך את הזמן, את אמרת בעצמך שמשתרתים אותך שאת חולה, אבל זה לא כיף להיות חולה, זה מדכא ואין לך מה לעשות בבית, מתישהו עוד עלולים לתפוס אותך על חם אם יראו אותך פתאום קמה וכל זה, מתישהו יגלו אותך. את צריכה ללמוד וזהו. שאלה זה בגלל הנובי גוד, השנה החדשה?
יוו אודיה את חופרת אם היא רוצה להיות חולה אז יש לה תסיבות שלה וזאת את שמבזבזת לה תזמן כי אם היא מנסה להיות חולה אז את לא צריכה להגיב לה 50 פעמים שהיא צריכה ידע והשכלה וגם אם היא אוהבת את זה את לא תצליחי לשכנע אותה ואז את אומרת שהיא מבזבזת לך תזמן?! בואנה את מזה חייב"סית!
טוב לא צריך לצאת עלי בגלל זה-,- ולא חושבת שלהיות חולה זה רעיון טוב אבל בסדר אתן לך רעיון לזה, ראי הוזהרת, זה על אחריותך בלבד. לכי החוצה בגשם ובקור או תחפתי חלון ותהיי ליד זה כמה זמן, אוקי? מרוצה? עכשיו את מרוצה, קבלת את מה שרצית? תזהרי במה שאת מבקשת ילדה.. ואיזו סיבות בדיוק? לא אמרתי שהיא מבזבזת את הזמן, באמא שלי אני רואה דוליפין אני רק דואגת לה, בזמן הזה לא טוב להיות חולה, אם את רוצה שפעת בבקשה, תהיי חולה, צאי החוצה ותקלחי במים קרים, מקווה שאת מרוצה שאת גורמת לעצמך לחלות ככה. זה בגלל הנובי גוד השנה החדשה?
שואל השאלה:
תודה על הרעיון אני ינסה אותו... אבל באמא שלי אני רואה דולפין ממש צודק/ת יש לי תסיבות שלי וביקשתי עזרה אולי מישהו יודע... תודה על הדאגה אבל כרגע אני לא זקוקה לה... ;-)
תודה על הרעיון אני ינסה אותו... אבל באמא שלי אני רואה דולפין ממש צודק/ת יש לי תסיבות שלי וביקשתי עזרה אולי מישהו יודע... תודה על הדאגה אבל כרגע אני לא זקוקה לה... ;-)
אני לא גאה במה שאני עושה, את יודעת? בשביל מה לך להיות חולה? זה קשור לאיזה חג, נובי גוד או משהו? מבחן? אני ממש לא אוהבת לעשות את זה. לפחות תעמדי פנים שאת חולה, כמו שאמרתי לך זה על האחראיות שלך בלבד, כי יכול שיהיה לך יום כיף או שלא יהיו לימודים בגלל מזג איור ויהיה שלג כבד אם את בצפון, אני ממש לא גאה בזה שאני עוזרת לך לפגוע בבריאות שלך ולהיות חולה, אני לא מרגישה עם זה טוב בכלל.-,- ואיזו סיבות טובות יש לך בכלל שאת רוצה להיות חולה? מה תעשי בבית בכל מקרה? חולי זה לא משחק ילדים, מקווה שאת שמחה עכשיו מרוצה, אוף כל אחד פה רוצה להיות חולה בגלל לימודים.. תלמדו אין לכם ברירה אלא להשיג ידע מילא אולי לא יהיה לכם לימודים כי יהיה אולי שלג וכל זה, לכו תדעו אם תהיה לכם פעליות או משהו ><
שואל השאלה:
אין לי כוח למחר כי זה יום מייאש ומעצבן. אין לי סיכוי לשלג כי רני גרה בירושלים... בנתיים אמרתי לאמא שלי שכואבת לי הבטן... רציתי לעשות את הדבר הזה של הלשתות הרבה חלב אבל זה לא הפתרון האידאלי בשבילי כי אני רגישה ללקטוז.
אני מודעת לכך שאת לא מרוצה אבל בכל מקרה אני מודה לך על הניסיון...
אין לי כוח למחר כי זה יום מייאש ומעצבן. אין לי סיכוי לשלג כי רני גרה בירושלים... בנתיים אמרתי לאמא שלי שכואבת לי הבטן... רציתי לעשות את הדבר הזה של הלשתות הרבה חלב אבל זה לא הפתרון האידאלי בשבילי כי אני רגישה ללקטוז.
אני מודעת לכך שאת לא מרוצה אבל בכל מקרה אני מודה לך על הניסיון...
טוב, את יודעת, בירושלים היה הרבה שלג בשבועות האחרונים, אולי יש סיכוי שיהיה מחר? ואגב לא משנה כמה מחר מעצבן זה יעבור, זה לא יהיה לנצח, פשוט תנסי ללמוד או שפשוט תחכי להפסקה, אני יודעת את זה, כי אני גם פעם רציתי להיות בבית שלמדתי בתיכון, נכון לא היו לי שיעורים אהובים חוץ מקולנוע וספרות, זה מילא, וגם פעילות וטיולים וכל זה, הייתי מוכנה לסבול את זה בשביל הדברים השווים שיהיו, תורה הייתי מנסה להקשיב אבל לא הצליח לי, אז וויתרתי וכל זה, לא הייתי תלמידה טובה, אבל ממוצעת. סיימתי את זה.
שואל השאלה:
אין.
אין.
אני יודעת, בית ספר זה משהו מעצבן, לימודים נמשכים שעות, ואת מחכה להפסקה או שתהיה פעילות או משהו שווה, ואת מחכה שזה יגמר כבר ותהיי בבית שלך במחשב או בטלויזה, נחה לך, נותנים לך שיעורים בית ורוצים שתלמדי במבחנים מעצבנים, אני זוכרת את התקופה שאני גם רציתי להיות בבית. הייתי בבית כמה זמן שהייתי חולה ואחרי זה הבראתי אבל עדיין רציתי להיות בבית, אז הייתי חולה שפעת, לא נעים ולא נוח. אבל היו דברים טובים שם. סבלתי את זה וסיימתי את זה כמעט בהצלחה, ואגב דווקא כן היה שלג בירושלים שמעתי שהיה מצור כזה שם לפני כמה שבועות ואף אחד לא יכול לצאת או להכנס בגלל השלג, ואת גרה שם אז רוב הסיכוים שכן יהיה, בכל מקרה בהצלחה לך
באותו הנושא: