6 תשובות
כל פעם מחדש שאני הולכת לקניון שזה בערך כל שבוע חח
כן חח, מלמטה למעלה ומלמעלה למטה..
הכי קשה זה לצאת מזה בסוף, קיבלתי מזה מכות -,- חח
הכי קשה זה לצאת מזה בסוף, קיבלתי מזה מכות -,- חח
חח... כן.! איזה כיף... חח... (:
ניסיתי פעם לעלות רמה להישאר בעמידת ידיים מלמטה עד למעלה.
חח מי לא ניסה? ^-^
כן, כמה פעמים לא הרבה והצלחתי!
פעם אחת הרגשתי שאני עוד שנייה הולך למות כי איבדתי את עצמי והרגשתי שאני עוד שנייה מקבל התקף לב xd
פעם אחת הרגשתי שאני עוד שנייה הולך למות כי איבדתי את עצמי והרגשתי שאני עוד שנייה מקבל התקף לב xd
באותו הנושא: