6 תשובות
כל פעם מחדש שאני הולכת לקניון שזה בערך כל שבוע חח
כן חח, מלמטה למעלה ומלמעלה למטה..
הכי קשה זה לצאת מזה בסוף, קיבלתי מזה מכות -,- חח
חח... כן.! איזה כיף... חח... (:
CUP
ניסיתי פעם לעלות רמה להישאר בעמידת ידיים מלמטה עד למעלה.
חח מי לא ניסה? ^-^
כן, כמה פעמים לא הרבה והצלחתי!
פעם אחת הרגשתי שאני עוד שנייה הולך למות כי איבדתי את עצמי והרגשתי שאני עוד שנייה מקבל התקף לב xd
באותו הנושא: