2 תשובות
כשאני אימצתי את הכלב שלי הוא ממש פחד ולא עשה כלום ואפילו היתה לו חרדת מים (הוא פחד אז הוא לא שתה נורמלי )
זה בסדר הוא צריך להתרגל אליכם ולבית שלכם ולסביבה.
תתחדש!
זה בסדר הוא צריך להתרגל אליכם ולבית שלכם ולסביבה.
תתחדש!
זה לגמרי נורמלי כשאני הבאתי את הכלבה שלי הביתה היא פחדה לצאת מהחדר שלי, תהיה עדינה איתו על תלחיצי אותו וכאלה כי זה רק יכול לעשות לו חרדות
באותו הנושא: