4 תשובות
סליחה, אבל מאיפה שמעת את החרטוט הזה?
והכוונה למקרונים פסטה נכון?
הכוונה לעוגיות מקרון או לפסטה?
אם זה לעוגיות מקרון לא חייבים, אבל זה נותן טעם טוב.
אם זה לפסטה לא צריכים חחח (:
שואל השאלה:
לאא מקרון העוגיה..
אנונימי
נו כן לזה התכוונתי.
שלא חייבים אבל זה נותן טעם טוב.