4 תשובות
סליחה, אבל מאיפה שמעת את החרטוט הזה?
והכוונה למקרונים פסטה נכון?
והכוונה למקרונים פסטה נכון?
הכוונה לעוגיות מקרון או לפסטה?
אם זה לעוגיות מקרון לא חייבים, אבל זה נותן טעם טוב.
אם זה לפסטה לא צריכים חחח (:
אם זה לעוגיות מקרון לא חייבים, אבל זה נותן טעם טוב.
אם זה לפסטה לא צריכים חחח (:
שואל השאלה:
לאא מקרון העוגיה..
לאא מקרון העוגיה..
קישורים מצורפים:
אנונימי
נו כן לזה התכוונתי.
שלא חייבים אבל זה נותן טעם טוב.
שלא חייבים אבל זה נותן טעם טוב.
באותו הנושא: