3 תשובות
לא צריך מישהו שחותך בשביל להסביר את זה.
זה נגרם מזה שנמאס להם מהחיים, ואין להם עם מי לשתף אנשים בצער שלהם אז הם חותכים בשביל להפוך את הכאב הפנימי שלהם לחיצוני, שירגישו את הכאב הזה.
וזה כאילו גורם להם לתחושה כפיית זמנית..
אני חותכת- זה התחיל כי רציתי לנסות לראית איך זה שאני אתאבד ואז חתכתי כל פעם שהרגשי קע נםשי, שכעסתי על עצמי ועל הכל..
זה מוציא כאב וכעס והכאב הפיזי של זה עדיף בהרבה על הכאב הנפשי למרות שעכשיו זה גם כאב נפשי וגם פיזי ולמזלי או לא אני לא מצליחה לחתוך מספיק בשביל שישאר צלקות אבל יורד לי דם ורואים את זה כמה שבועות ואחרי שזה נעלם רק אם מתעמקים שמים לב קצת..:' (
חותכת כבר שנה:-\
אל תחתכי את עצמך, זאת שחותכת כבר שנה, את יכולה להגמל מזה, את עוד תהרסי את עצמך, אל תפגעי בגוף היפה שלך