5 תשובות
שואל השאלה:
זה לא עובד לי. אני לא יכולה להזיז את האייפון. והאופציה של הבחירה של השליטה הקולית ביכלל לא לחוץ שבחרתי אותו, פשוט ניתקע ככה האייפון
זה לא עובד לי. אני לא יכולה להזיז את האייפון. והאופציה של הבחירה של השליטה הקולית ביכלל לא לחוץ שבחרתי אותו, פשוט ניתקע ככה האייפון
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא סירי זה שליטה קולית, בנגישות אני חושבת וזה פשוט לא עובד
זה לא סירי זה שליטה קולית, בנגישות אני חושבת וזה פשוט לא עובד
אנונימי
תנסי לכבות ולהדליק מחדש אם את יכולה
הגדרות -כללי -siri -ותכבי
תלחצי 3 פעמים על כפתור הבית ברציפות
באותו הנושא: