8 תשובות
שימי גרביון ותחתונים בצבע השמלה.
שימי או תתפרי תחתית/בטנה
גרביון בד מלא, טייץ, מחטב.. על זה נתקעת?! יש מלא אפשרויות. את יכולה ללכת לתופרת ושתשים עוד שכבה שקופה בחלק הזה.♥
אממ..
תקני תחתית לשמלה (אבל יש כזאת ממש דקה שלא נותנת בכלל נפח) שתיהיה לשמלה עוד שכבה נוספת.
או שתשימי טייץ די קצר.
תקני תחתית לשמלה (אבל יש כזאת ממש דקה שלא נותנת בכלל נפח) שתיהיה לשמלה עוד שכבה נוספת.
או שתשימי טייץ די קצר.
לדעתי זה די יפה גם ככה
שימי מחטב או טיץ ממש קצר
צריכה לשים חצאית לבנה או בצבע גוף מתחת.
גרביון?
באותו הנושא: