4 תשובות
האצ'יקו - סרט ממש יפה ומרגש.
טיטניק- סרט רומנטי ועצוב.
שואל השאלה:
תודה:*
אנונימי
ג'ון היקר
לא תשכח
זכרי אותי לנצח
פורסט גאמפ
מבט מגן עדן (טיפה משעמם אבל יפה)
ביסטלי
השיר האחרון
הבלתי אפשרי