אני מרגישה גלגל שלישי בחבורה. אנחנו חבורת בנות, ואני מרגישה דוחף כזאת. ניסיתי לדבר איתם אבל לא הלך לי. ניסיתי לייתחבר לאחרות אבל עוד יותר לא הייתי קשורה. והבנות האלה שבחבורה שלי אני אוהבת אותם אבל אני לא כזאת קשורה. אני מוקפת חברות אבל מרגישה לבד. וזה ממש מבאס. פליז תעזרו לי.