3 תשובות
אין מה להתבייש. בכלל לא.
זה דבר נורמאלי לגמרי ואני בטוחה שאם את באמת צריכה היא תיקח אותך בלי שום בעייה
תגידי לה אין לך במה להתבייש היא בכל זאת אמא שאפשר לדבר איתה על הכל
אל תתביישי ממנה זו אמא שלך
אני ספרתי לה דברים הרבה אבל הרבה יותר גרועים אבל ממש והיא קבלה אותי והבינה
זה כולה חזייה ספרי לה עדיף לך שתקני חזיה מאשר שתלכי בלי חזיה וזה מפאדח
אנונימית