4 תשובות
תקשיבי מה תעשי, תקני קופת חיסכון ושלא יכולה להיפתח (זה בדרך כלל עולה 5-10 שקל לא יותר) ותכניסי לשם את כל הכסף שיש לך ואז כשהיא תהיה מלאה תקני עוד אחת.
שואל השאלה:
אבל אני רוצה מתישהו לבזבז..
שואל השאלה:
לעע תשבע אבל אני צריכה איזהי דרך "לשכוח" מהכסף כד שלא יתבזבזו כי אני לא יכולה לשמור זה קשה לי אני לרוב מבזבזת על שטויות!
פשוט לא לקנות אולי? d:
באותו הנושא: