2 תשובות
מצטרפת לתגובה למעלה. את אומרת לא מעוניינת או יש חבר ופשוט הולכת:)
אני קצת במצב שלך שאני יוצאת למסיבות ובנים מתחילים איתי יותר נכון אני שונאת ומתעצבנת מזה
פשוט להגיד שאת לא מעונינת להכיר ויעזבו אותך או שתגידי שאת לא בקטע