4 תשובות
פשוט לא לוקחים את זה יותר זה לא בריא וזה הורס את הגוף
אנונימי
זורקים אותם לפח (?)
לא לכבות כאן שטויות! -_-
קודם כל, שילשולים זה לא נעים...
אני יודעת מזה...
אני נתתי את הכדורים שלי לחברה שלי,
ואמרתי לה לא לתת לי,
ואז זהו.
(וכן השתמשתי גם בחרא הזה... ואני לא יודעת למה... 0-0)