2 תשובות
קבלי רעיון טוב יותר, נסי לדבר איתו במקום לכתוב על זה סטטוס.
אם את אוהבת עדין והוא גם, תדברי איתו על זה זה יעשה לך רק טוב.
בכל אופן בהצלחה לך ושמח לעזור! ★tomgoldbro★
שואל השאלה:
אלה טעויות שלי לא בדיוק טעויות אבל דברים שהוא מתבאס מהם שאין לי איך לשנות אותם והיום נפרדנו כי הבנו שזה לא מתאים הוא היה הראשון שלי בנשיקה וגם אני הייתי שלו וזה לא היה רגיל זה היה מיוחד ודיברנו והוא אמר שהוא בחיים לא ישכח אותי ואמרתי לו שגם אני לא אשכח אותו והוא אמר אוף אני מצטער אני לא יכולה איתך אל תפגעי קשה לי..
אנונימי
באותו הנושא: