4 תשובות
לא
זה שולח לו התראה לפלאפון. ואז הוא נכנס לאינסטגרם ורואה שאין לייק אז הוא מבין שהורדת חחח
כן פדיחה, קרה לי הרבה פעמים אבל אין מה לעשות xd
כן פדיחה, קרה לי הרבה פעמים אבל אין מה לעשות xd
בשני המצבים. אבל אין מה לעשות, קרה לי גם. חח
כן. אם המסך שלו נעול זה ישלח לו התראה. אבל כשהוא יכנס להתראות באינס הוא יראה שאין שום לייק והוא יבין שהורדת. אז הכי טוב זה פשוט לא להוריד כי אז זה רומז שהיית אצלו בקיר וזה מתסבך רצח חחח