6 תשובות
אליקס, אבל זה גם כאב שעובר, אצלי עבר מהר ;)
שואל השאלה:
עוד שאלה.. מטפלים בזה כמו בעגיל רגיל? מורחים אלכוהול?
לי יותר כאב עגיל רגיל חחח
אמ, כעיקרון מחטאים עגיל עם אלכוהול אבל זה לא מומלץ כל הזמן. ( לעיתים מאוד רחוקות )
עדיף לך להשתמש במרפן, גם כדי שלא תקבלי זיהום או אם תקבלי זיהום.
תשתמשי גם במי מלח.
בטח שהליקס
אבל זה הרבה יותר יפה..
הליקס
אנונימית
הליקס, אבל יפה ושווה תכאב:d