5 תשובות
שואל השאלה:
כי היתי מכורה. וכיף לי בלי אבל מצד שני זה להתנתק מקבוצות חשובות
חחח גם אני מחקתי אותו חמש פעמים ובסוף כול פעם החזרתי אי אפשר בלעדיו (:
תלוי למה מחקת אותו..
בחירה שלך