5 תשובות
שואל השאלה:
כי היתי מכורה. וכיף לי בלי אבל מצד שני זה להתנתק מקבוצות חשובות
כי היתי מכורה. וכיף לי בלי אבל מצד שני זה להתנתק מקבוצות חשובות
חחח גם אני מחקתי אותו חמש פעמים ובסוף כול פעם החזרתי אי אפשר בלעדיו (:
מה שבא לך
תלוי למה מחקת אותו..
בחירה שלך
באותו הנושא: