תשובה אחת
ככה זה באהבה... אבל יכול מאוד להיות שזו הידלקות שלך עליו ושזה יעבור עם הזמן... תמשיכי לדבר איתו תראי אם בכלל יש פה סיכוי למשהו ואל תכנסי לדיכאון בגלל אף אחד.
בהצלחה:)