התחברות
הרשמה
הכרנו בפייסבוק. וזה כזה מוזר שאני כבר מרגישה אליו משהו וכבר מקנאה והוא לא יודע אפ הןא רוצה אותי בטוח וכולי בדיכאון מה עושים?
6 במאי 2014, 14:25
געגועים
דיכאון
נפש
תשובה אחת
ככה זה באהבה... אבל יכול מאוד להיות שזו הידלקות שלך עליו ושזה יעבור עם הזמן... תמשיכי לדבר איתו תראי אם בכלל יש פה סיכוי למשהו ואל תכנסי לדיכאון בגלל אף אחד.
בהצלחה:)
ב
בובספוגית
באותו הנושא:
אין לי פייסבוק, אין לי אינסטגרם, אין לי סנאפצאט, יש לי רק וואטסאפ, אני מוזר?
אני חושב שאני מוזר. אני מוזר?
זה פאדיחות שאני וחבר שלי הכרנו בסטיפס?
זה כזה מוזר שאני בן 13 ואמא שלי בת 30 ואבא שלי-42 זה כזה מוזר?
אני וחברה שלי הכרנו ילד חדש
אין לי פייסבוק, אין לי אינסטגרם, אין לי סנאפצאט, יש לי רק וואטסאפ, אני מוזר?
זה מוזר שאני וחבר שלי הכרנו דרך אינסטגרם? (הוא לא התחיל אייתי דיברנו קצת סתם ואז קרא לי לשבת ונהינו ביחד) זה מרגיש מביך..
מאמינים שזה ילד הקינדר שאנחנו הכרנו כל השנים הללו?
הכרנו כשהוא היה בן 17 ואני 15
מישהי שאין לה וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק זה מוזר?
אני ומישהי הכרנו היום..