9 תשובות
באמת שלא אכפת לי
העיקר שיהיה יופי, אחרכך נדבר.. xd
אחח שאלה קשה. נראה לי שלטיני ומחוספס. אבל זה הכול תלוי באותו אדם. בד"כ יש לי משיכה ליופי לטיני ומחוספס, אבל אני לא נגד אירופאי ואצילי. שני הסוגים האלה הם העדפות המראה שלי (:
(המראה לא קובע אצלי אבל נזרום ^^ )
(המראה לא קובע אצלי אבל נזרום ^^ )
לא אבל בדוגמא שהבאת אלכסנדר מושלם3>
אבל באמת ששניהם יפים..
אבל באמת ששניהם יפים..
אירופאי ואצילי
לטיניי♥♥
אנונימי
תלוי על מי, ואיך, אבל לטיני ומחוספס יותר מעניין לדעתי;)
אירופאי ואצילי
באותו הנושא: