5 תשובות
שואל השאלה:
נחמדה וידידותית. אבל לא עם מרכז הבנות של השכבה...
נחמדה וידידותית. אבל לא עם מרכז הבנות של השכבה...
אנונימי
את לא צריכה להיות סנובית בשביל להתחבר עם אנשים או עם "מלכות הכיתה"
תהיי עצמך והם יקבלו אותך אם תתנהגי בהתנשאות זה רק ירחיק ממך אנשים וישאיר רושם רע
תתנהגי כרגיל ואני בטוחה שתרכשי חברים רבים (:
תהיי עצמך והם יקבלו אותך אם תתנהגי בהתנשאות זה רק ירחיק ממך אנשים וישאיר רושם רע
תתנהגי כרגיל ואני בטוחה שתרכשי חברים רבים (:
את לא צריכה להיות סנובית פשוט תהייה את ותהיה נחמדה וידידותית
תתעלמי מאנשים, הדרך הכי טובה להקרא סנובית אפילו אם את סתם ביישנית.
עזבי סתם ישנאו אותך תישארי כמו שאת הכי טוב
באותו הנושא: