8 תשובות
לא
הייתי מוציאה כסף כל מה שיש לי וקונה לו עוד כיכר לחם
ומצרכים. כבר עשיתי זאת פעם אחת. ואת לא מבינה איזה חיוך ותודה קיבלתי זה היה מרגש. ואלוקים מחזיר כפול. אחרי זה קיבלתי 300 שקל!
ומצרכים. כבר עשיתי זאת פעם אחת. ואת לא מבינה איזה חיוך ותודה קיבלתי זה היה מרגש. ואלוקים מחזיר כפול. אחרי זה קיבלתי 300 שקל!
שואל השאלה:
התכוונתי שהוא לקח לחם שמונח בארגזים על הרצפה והחנות עוד לא ניפתחה, אני בן
התכוונתי שהוא לקח לחם שמונח בארגזים על הרצפה והחנות עוד לא ניפתחה, אני בן
אולי הוא ישלם על זה למחורת? זה לא יפה...
שואל השאלה:
חיה - הוא לא ישלם על זה כי הוא ממש מוזנח ורואים שאין לו כסף.
מסתובב עם תיקים מלאים בדברים שהוא מוצא בזבל
חיה - הוא לא ישלם על זה כי הוא ממש מוזנח ורואים שאין לו כסף.
מסתובב עם תיקים מלאים בדברים שהוא מוצא בזבל
מה זה משנה בן בת העיקר הבנת תפואנטה. חוץ מזה למה שבן אדם יגנוב לחם!?!
לדעתך?
כי הוא רעב אין לו אוכל..
אם הוא היה גונב זהב מלא הייתי מבינה אותך
אבל לחם פאקינג לחם
לא לא הייתי מתערבת הייתי משלמת בשבילו אחרכך
שלא יחשב גניבה על גבו
לדעתך?
כי הוא רעב אין לו אוכל..
אם הוא היה גונב זהב מלא הייתי מבינה אותך
אבל לחם פאקינג לחם
לא לא הייתי מתערבת הייתי משלמת בשבילו אחרכך
שלא יחשב גניבה על גבו
לעולם לא הייתי מגיבה על זה. אולי הייתי קונה לו עוד לחם או מביאה לו כסף.
אנשים לא "גונבים" לחם. אין להם סיבה לגנוב, הוא לקח בגלל שהוא רעב. וזה מאוד עצוב לדעתי. אם הייתי שואלת אותו על זה משהו זה היה משפיל אותו.
אנשים לא "גונבים" לחם. אין להם סיבה לגנוב, הוא לקח בגלל שהוא רעב. וזה מאוד עצוב לדעתי. אם הייתי שואלת אותו על זה משהו זה היה משפיל אותו.
שואל השאלה:
ברור שהייתי קונה לו אם היה פתוח, מתי שהוא לקח סיבבתי את הראש לצד השני ועשיתי את עצמי כאילו שלא ראיתי אבל מצד שני זה עדיין נקרא גניבה
ברור שהייתי קונה לו אם היה פתוח, מתי שהוא לקח סיבבתי את הראש לצד השני ועשיתי את עצמי כאילו שלא ראיתי אבל מצד שני זה עדיין נקרא גניבה
באותו הנושא: