התחברות
הרשמה
עשיתי תספורת מארינס אבל ממש ממש עומד כזה זה מכוער או יפה?
1 ביוני 2014, 19:12
תספורות
תספורת
תסרוקות
כיעור
פנים
תשובה אחת
זה יפהה
ב
בייבי האחת שלך💋
באותו הנושא:
בנות: תספורת מארינס זה יפה לגבר? שיער שטני עיניים כחולות הספר אמר לי שזה יפה
איזו תספורת יותר יפה לדעתכם זו שבתמונה, או מארינס?
בנות-מה השיער בראש המועדף עליכן? תספורת, מארינס, אימו, וכול' זקן/זיפים/שפם וכול'.
מה יותר יפה לבנים, תספורת רגילה או תספורת מארינס?
הגיוני שירד לי מהקראש רק בגלל תספורת מכוערת?
בנים שיש להם תספורת של מארינס הם ערסים?
שאלה לבנות אתן מעדיפות גבר עם תספורת מארינס ארוכה או קצרה?
מה יותר יפה? תספורת מארינס או תספורת מוהיקן?
היי, יש לי מארינס ארוך ואני רוצה להעביר אותו אחורה והוא כול הזמן הולך הצידה ושאני שם ואקס זה נראה מכוער מה לעשות?
איזה תספורת כדאי לעשות? נמאס לי כבר ממארינס לצד. כולם היום עושים מארינס אחורה או ללמעלה (לגובה) מה מתאים לשיער שחור? בבקשה זה דחוף. מה עדיף לשיער שחור: מארינס לצד מארינס לגובה או מארינס אחורה?
בנות איזה תספורת יפה לבנים קצוץ פוני לצד בלורית מארינס וכו׳?