2 תשובות
שום דבר לא קשה בחיים אם את רוצה תעשי את זה
אני גם בגיל 16 וחצי למדתי איפור מקצועי וזה מאוד עזר לי..
ממליצה לך לעזור כול מה שנותן לך ביטחון והרגשה טובה כי חיים רק פעם אחת תהני לך!
אני גם בגיל 16 וחצי למדתי איפור מקצועי וזה מאוד עזר לי..
ממליצה לך לעזור כול מה שנותן לך ביטחון והרגשה טובה כי חיים רק פעם אחת תהני לך!
תלוי עד כמה ישלך מוטיבציה..
אבל אני בטווח שתסתדרי..:)
בכיף.. אוהד:)
אבל אני בטווח שתסתדרי..:)
בכיף.. אוהד:)
באותו הנושא: