6 תשובות
אין ברירה גם אני קם עכשיו ואני סחוט ולא ישנתי בכלל.
אני חושב שאת צריכה ללכת:\ אבל אם את חושבת שאת לא יכולה שאת עייפה אז תתקשרי ברגע זה ותגידי להם שאת לא יכולה לבוא.:\
קטן עליך! כולה יום אחד!
תלכי לעבודה תשתי קפה תתעוררי קצת ואני כשאני עייף אני שומע מוזיקה שאני אוהב תנסי גם (:
תלכי לעבודה תשתי קפה תתעוררי קצת ואני כשאני עייף אני שומע מוזיקה שאני אוהב תנסי גם (:
תשתי מים קרים, כנסי למקלחת, תעשי דברים שייגרמו לך להתעורר קצת, אל תלכי לישון. ברגע שתחזרי מהעבודה תחזרי לישון כדיי להשלים את שעות השינה ותלמדי לפעם הבאה שאת לא צריכה להישאר ערה עד השעות הקטנות של הלילה.
שואל השאלה:
התקלחתי וזה רק החמיר העיניים שלי כבדות: (
התקלחתי וזה רק החמיר העיניים שלי כבדות: (
אנונימי
: ( אני חושב שאם את לא רואה את עצמך מגיעה לעבודה תתקשרי ותגידי.. כי עדיף מוקדם ממאוחר.
ותנסי לסדר את שעות השינה שלך:)
ותנסי לסדר את שעות השינה שלך:)
באותו הנושא: