4 תשובות
* כדי לרפא,
לשטוף טוב עם מים וסבון, למרוח סינטומיצין, אם יש ביית (משחת עיניים).
לשטוף טוב עם מים וסבון, למרוח סינטומיצין, אם יש ביית (משחת עיניים).
אנונימית2
למרוח ג'ל אלוורה
אנונימית
יש משחה שנקראת נאוקוטן איצ' שהוא מעולה, גם מוריד גירוי גם מטפל מהר.
כמה אופציות:
1-שמים מעט לימון על העקיצה
2-שמים טיפת שמן אתרי לבנדר ומעסים לתוך העור
3-מערבבים מים עם מלח ומורחים על מקום העקיצה
תרגיש טוב
1-שמים מעט לימון על העקיצה
2-שמים טיפת שמן אתרי לבנדר ומעסים לתוך העור
3-מערבבים מים עם מלח ומורחים על מקום העקיצה
תרגיש טוב
באותו הנושא: