5 תשובות
לא, זה מה שעשיתי השנה בט'.. אין בזה משהו מוזר
זה לא יהיה מוזר אני מכירה שתי בנות שהיו איתי בשכבה ועשו זאת, אם זה מה שאת רוצה עשי זאת
גם אני ב-ז ובכיתה ח אני לא יהיה באותה כיתה זה לא מוזר כי זה לא אמצע שנה
זה בדיוק מה שאני עשיתי! רק שעברתי לקראת סוף ז' (בערך לפני חודשיים מהיום) - שזה הרבה יותר מוזר. עכשיו אני בכיתה ח' ואני מרוצה שעברתי.
תבוא לפרטי
באותו הנושא: