3 תשובות
לדבר איתה על זה (?)
בגדול זו זכותה, אבל את תמיד יכולה לשתף אותה במה שאת מרגישה, וזו החלטה שלה בסופו של דבר.
קודם כל לדבר אליה יפה לא כמו התגובה הראשונה. היא אמא שלך, לא חברה שלך..
ודבר שני זה זכותה להחליט איך להתלבש.. אז אין כל כך מה לעשות, את יכולה לדבר איתה על זה ברור אבל בסופו של דבר יש לה את זכות הבחירה, וזה כולל שהיא תחליט איך להתלבש..
לדעתי אל תתביישי, שבי איתה לשיחה ותבקשי ממנה להתלבש פחות חשוף. אם לא תדברי איתה אז זה סתם יפריע לך, ואם היא לא תסכים להחליף את הלבוש אז תשאלי אותה למה ולפחות תדעי מה הסיבה שהיא מתלבשת ככה.
הכי חשוב שתדברי איתה, אל תשמרי דברים בלב
תגידי לה שזה מביך ושזה לא לעניין ואת מרגישה לא בנוח שהיא הולכת ככה

זה אבל מצד אחד אבל מצד שני רק את יודעת מה אמא שלך תגיב ויכול להיות שהיא לא תיקח את זה טוב אני מציעה לך להתחיל לראות את הסרה אוקוורד במחשב אני לא אומרת שזה פתרון לבעיה פשוט לי למשל זה גרם להסתכל אחרת על הדברים